måndag 10 maj 2010

Intensiv helg

Livet går i hundra knyck och jag hänger på så gott jag kan.

Direkt efter att jag hade jobbat klart i fredags så styrde jag och mannen kosan till Göteborg för en konsert med King singers. De är så grymt bra! Sjunger tajt, rent och musikaliskt. Jag ville aldrig att det skulle ta slut! Kolla youtube-klippet längst ner.

Natten tillbringade vi hos mannens syster och så fort den var till ända så satte vi oss i bilen för att åka tillbaka så jag skulle hinna jobba. Tre dop och en vigsel senare åkte jag till en arbetskamrat för trevligt samkväm och därefter till Dyngkåt och hur helig som helst - Mia Skäringers enmansföreställning. Den var väldigt tänkvärd. Sent i säng och sen sov jag som en stock i några timmar.

Söndagmorgon klev jag upp tidigt. Började dagen med körövning, gudstjänst och därefter körrep resten av dagen. Jag sliter hårt på mina korister! På kvällen fick jag ett litet lätt ryck i trädgården och sen slocknade jag i soffan.

Nu sitter jag på tåget för att tillbringa några lediga dagar hos mina föräldrar i Ångermanland. Där har jag ingenting inplanerat! Ganska välbehövligt...


Inga kommentarer: