måndag 18 februari 2008

Måndag = Cityakuten

Idag är det måndag. Måndag innebär ledig dag för mig och bara det är ju bra. Sen är det sen många, många år tillbaka Cityakuten på måndagar. Den enda serie jag följer och som jag har följt sen jag gick i högstadiet. Vanligtvis brukar jag träna Powerstep måndagkväll, hem och duscha och bli klar lagom till Cityakuten börjar. Sen kan veckan börja. Ikväll blir det inget powerstep. Jag är mycket friskare i min förkylning, men inte så frisk att jag kan träna. Tråkigt!

Dagens projekt är att åka till Bergvik och shoppa. En kort sväng på IKEA för att köpa några nödvändiga småsaker, sen till Coop för veckohandling. Ska tanka och tvätta bilen också. Nu ska jag fixa veckomenyn så jag vet vad jag ska handla.

2 kommentarer:

Ronny sa...

Haha!! Cityakuten! Jag har gått över till Greys Anatomy nu, lite softare än ER :)

Erika sa...

Vilken svikare du är! Måndagkvällar är och förblir magiska. Heja ER!