onsdag 3 september 2008

Jag drömmer om...

Idag har jag knaprat på rå morot som smakade precis som när jag var liten. Jag drömmer om den dagen jag har eget hus och kan odla morötter i trädgården.

Idag har jag vikt all tvätt som har hängt överallt i vår lägenhet sen vi tvättade i måndagskväll och torktumlaren var trasig i tvättstugan. Jag drömmer om den dagen jag har en egen tvättstuga i källaren på mitt hus med en tvättmaskin som aldrig krånglar och som jag kan använda närhelst jag vill. För övrigt är det sambon som står för tvättningen...

Idag har jag läst om drömkök i aftonbladet. Jag drömmer om den dagen jag har ett eget stort kök med praktiska ytor och härliga färger där jag kan laga mat hela kvällarna och där disken diskas av sig själv.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hojta till när du kommit på hur man får disken diskad av sig själv, jag är idel öra! Må så gott!