måndag 8 december 2008

Cityakuten läggs ner


Enligt Aftonbladet så kommer Cityakuten att läggas ner. Det är kanske inte så konstigt eftersom den har visats sedan 1994, och jag har följt den nästan ända sen dess... Cityakuten är den enda serie jag följer, så måndagkvällarna kommer att bli tomma i framtiden. Under en period när jag bodde i Piteå så träffades jag och två vänner varje måndagkväll för att se på just Cityakuten.

Nä, jag får väl använda den tid jag får över till att laga någon god mat eller baka något gott istället. Eller läsa en bok, eller göra något annat trevligt. Livet fortsätter trots att Cityakuten slutar. Fast än så länge är det en säsong kvar!

2 kommentarer:

Ronny sa...

Neeeeeej!! Vad tråkigt! Fast jag slutade ju följa serien för en sådär 4-5 år sedan, då våra måndagskvällar löstes upp för att jag började titta på CSI istället :( Får väl ta å köpa dvd-boxarna av ER istället...

Erika sa...

Jag förstår ju inte hur du kunde välja CSI framför Cityakuten. CSI har ju inget djup...