söndag 13 april 2008

Hektisk vecka

Denna vecka har varit hektisk. Fick besök av en lillebror med vänner. Vädret har varierat från sol och 10+ till ymnigt snöande. Sambon har jobbat hela veckan och när han inte har jobbat har han repat med sin kör - vi har sett varandra i snitt 20 min/dag. Jobbmässigt var det värre än vanligt med massa förättningar och en konsert lördagkväll. Det har varit en rolig men intensiv vecka. Speciellt kul att få besök, men det är ändå väldigt skönt att det är söndagkväll nu...
Tack vare min brors besök fick jag anledning att besöka caféet där jag tidigare var på teprovning. Med mig hem fick jag en påse oolongte som smakade ljuvligt.
Har ikväll "friskat" upp min surdeg så imorgon ska det bakas. Har även kokat en sats kikärter för att frysa in och ta fram när det behövs. Jag ska försöka laga något gott på dem imorgon. Vi får se vad det blir...

Inga kommentarer: