söndag 16 november 2008

Förlovning

Igår var en stor dag i mitt liv eftersom jag och Joakim förlovade oss. Det känns stort och bra. Förlovningen firade vi med att först gå på en hockeymatch; Färjestad-Modo. Modo förlorade... Kanske inte bästa sättet att fira en förlovning på då vi håller på olika lag, men det var väldigt trevligt ändå och något vi alltid kommer att minnas.

Efter matchen åt vi en riktigt god middag på Lilla Martina Bar och Bistro. Allt var supergott, speciellt varmrätten som var Osso bucco med risotto. Det enda jag kan klaga på är teet. En liten kaffekopp med påste. Synd när allt annat är så bra att de inte kan lägga ner lite kärlek i teet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det går inte att få en bra kopp te på restaurang, helt omöjligt. Man får ta med sig eget!

Köper själv bra te på nätet, www.gronateimporten.se e bra. så nu går det inte att köpa i en vanlig affär längre. det är det som kallas utveckling.

Hanna

Erika sa...

Håller med! Själv har jag köpt från Sencha.

Anonym sa...

Grattis grattis! Jag tycker det låter som att det blev en mycket bra eftermiddag/kväll även med hockeyn inräknad... :) (minus teet såklart). Må så gott! Kramar

Anonym sa...

Stort grattis till er båda två!
Kramar
/Brita