fredag 28 november 2008

Krans

Igår band jag mig en krans. Jag hade tidigare i veckan köpt mig en halmstomme och floristtråd. Igår gick jag ut i skogen och plockade lite tallris. Under arbetets gång tvivlade jag, men till slut blev jag väldigt nöjd med resultatet. När jag var och handlade så hittade jag även en ljusmanschett med röda "bär" på. Väl hemma så klippte jag sönder den och sen använde jag "bären" till att dekorera kransen med. Jag lyxade även till det lite med ett rött band med guldkant.
Kransen hänger nu på vår ytterdörr. Foto kommer så snart fästmannen kommer hem. Han är nämligen i huvudstaden några dagar och har med sig kameran.

Idag ska jag sjunga på Masterclass för Håkan Hagegård. Läskigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Är det du som har skrivit boken "Erikas samlade recept" som finns på Vulkan?
I sådant fall vill jag gärna komma i kontakt med dig. Maila gärna: charlotte_p22@hotmail.com